mart-diaan.reismee.nl

Aankomst NL

Na een wat turbulente geland op Schiphol waar we supersnel door de douane. Lopend naar bagageband Ryan even ge-appt die bij La Place zou wachten op een seintje wanneer hij kon voorrijden. Martin ging stond bij de band voor de koffers te wachten en ik bij de afgifte van afwijkende bagage. De honden waren er al snel en ik appte direct met NL-contact van Dushi Dogs die al buiten stonden te wachten. Bij douane nog wat vragen beantwoord en documenten overhandigd. Bij verlaten van aankomsthal 24 kon ik direct naar buiten om Jack & Pip over te dragen en verviel de ternaamstelling. De vrijwilligers kozen ervoor om snel naar huis te gaan, omdat zij slechts 15 min. van Schiphol wonen en ze, ook vanwege de vertraging,de honden liever thuis uit gingen laten. Daar zouden ze heerlijk in bad gaan en Pip bezorgen bij haar nieuwe baasjes. Inmiddels had Martin onze koffers verzameld en Ryan gebeld. Bij kortparkeren zijn we bij hem in de auto gestapt. Gelukkig stond de verwarming aan, want wat was de overgang koud brrrr! Bij ons thuis was Paul al druk met boodschapjes en koffie met heerlijk appel-kruimelvlaai in de weer! Stond er al een schitterend bouquet op de vaas en een mand met plantjes van onze buurtjes. Heel lief en heerlijk thuiskomen! Na de koffie & bijkletsen met de jongens snel even de oppas van onze honden ge-appt en die kwamen Boef & Pablo daarna snel brengen. Voor de deur even overgedragen, want op dringend advies zijn, ondanks net getest te zijn, we 10 dagen in quarantaine. Als we geen klachten ontwikkelen na incubatietijd van 5 dgn is het oké! Martin heeft donderdag een Zoom-meeting en gaat zondag pas aan het werk. Inmiddels waren de hondjes dolblij om ons weer te zien en wij natuurlijk om hun weer thuis te hebben. Nadat Paul & Ryan vertrokken zijn we nog even rondje met de honden gaan wandelen en snel weer naar verwarmde huis terug gegaan. Rest van de avond (kerst) post geopend, koffers uitgepakt en was aangezet, voordat wij “ ons mandje” opzochten.

Meiden, bedankt voor het Welkomspakket en de heerlijke tijd op jullie zó geliefde eiland! <3<3Jongens, bedankt voor Welkom Thuis-boodschappen en bloemen! <3<3

Beste volgers, wij hopen dat jullie net zó genoten hebben, van het meereizen dmv blog / foto’s, als wij!

Bedankt, voor de reacties, appjes en Kerst & Nieuwjaars wensen!

Blijf gezond en hopelijk tot binnenkort!

Groetjes Mart & Diaan

Helma

Welkom thuis fijn dat alles is goed gegaan
Fijn dat jullie thuis tot horens

Milene

Weer thuis in koude kikkerlandje.
En het was heel leuk om jullie verhalen te lezen. Als het kan kom ik gauw kennis maken met Mart.

John

Welkom thuis ,mooi dat jullie hebben genoten alweer geboekt?

Wartinie

Welkom thuis

Sjen

Welkom thuis, en nu nog even lekker nagenieten.

Diana

Terschelling 2020 word Terschelling 2021, John ??

Mia

Ik genoten van jullie verhalen tot gauw