mart-diaan.reismee.nl

Jarige Jet, Pip & Jack, Sambil/ Carrefour

Vandaag is Mieke jarig, de Jarige Jet even gebeld om haar van harte te feliciteren. De kaart was zojuist in de bus gevallen(altijd maar de vraag of dat lukt vanuit hier) en mocht haar kado nu eindelijk uitpakken :P Daarna stond om 10.00 uur een afspraak gepland bij het Ministerie van Gezondheid, Milieu, Natuur en Veterinaire zaken. Daar worden o.a. de papieren in orde gemaakt voor de douane voor het reizen met dieren. Ik ontmoet daar Sam van Dushí Dogs. Zij heeft ons via Sharon benaderd om Pip & Jack te begeleiden op hun vlucht naar NL. Deze broer en zus staan tot dan op mijn naam tot de overdracht, die ook door deze Stichting word verzorgd op Schiphol. Pip heeft al haar gouden mandje in het vizier. Voor broer Jack is het nog even bij gastgezin vertoeven totdat ook hij geadopteerd word. Er komen veel vrijwilligers aan te pas en zij zetten zich geheel belangeloos In vanaf de eerste rescue èn opvang hier, arts bezoeken, vaccins, bloedtesten, fosters en vlucht tot aan de adoptie in NL toe. We weten de procedure van onze Spanjaard, Pablo. Dus hoefde hier niet lang over na te denken. Deze pups van 6 mnd oud gaan een mooie toekomst tegemoet! Mis onze viervoeters ook wel nu, moet ik zeggen. Krijg steeds leuke filmpjes/foto’s,maar toch ......! ‘k Zal blij zijn om ze weer te zien.
Thuis even een boterham gegeten en met Ryan ge-FaceTimed, die in ons huis was, want hun wasmachine hield het voor gezien. Tijdens draaien van de was lekker even bij gekletst. Eindelijk vrij na de zeer drukke periode van inpakken & bezorgen op z’n werk met de feestdagen! Paul z’n werk ligt nu ook z.g.a stil, maar die is druk in z’n atelier bezig. Later in de middag naar Sambil/Carrefour geweest. Beetje geshopt en boodschap voor het avondeten gedaan. Het werd macaroni, altijd lekker en makkelijk ; )

Nu aan de koffie en de blog alweer gepost! Ayó

Helma

Mooi verhaal

Mia

Je bent altijd geneigd om meer honden mee te nemen
Ik lees jullie vermaken je wel

Diana

Idd Mia, maar er zijn gelukkig meer vlucht begeleiders! De hond aan de overkant is er nog wèl, trouwens! Ik zag hem vanochtend pas voor het eerst : ) Ziet er tevreden uit<3