mart-diaan.reismee.nl

Coral beach, duiken & relaxen

Al vroeg richting Koraal gegaan, waar Sharon voor Mart 2 duiken bij haar collega Melissa gepland had. Hij kocht al meerdere vouchers tijdens de totale lockdown ( maart,april& mei) dit jaar om Dive division en personeel te steunen. We waren er om 10.00 uur en hebben even kennis gemaakt met Melisa, plekje op het nog stille strand onder een grote parasol ( Palappa) . Om 10.30 uur was het tijd voor de eerste duik. Het werd de baai uit links om waar direct het rif verschijnt en ze hadden wat stroming, maar een zeer geslaagde duik. Wel verschillende vissen gezien. Dat is het leuke van duiken opverschillende locaties. Tussen de middag samen geluncht op het terras. Toen was het om 13.00 uur tijd voor de tweede duik. Deze keer rechtsom de baai uit en ook veel vissoorten gespot. Ondertussen deed ik een puzzeltje, woordzoeker en nam ik een verfrissende douche om af te koelen. Kreeg ik een app van de meiden, die nog steeds niet fit zijn, of we op terugweg even boodschapje voor ze wilde doen. Ineens hoorde ik vlakbij een bekende stem, van de persconferenties ( bleek achteraf) die wij hier ook volgen. Minister Rhuggenaar was ook op het strand met z’n gezin. Tja, zal je denken! Waarom niet? Nou, ik kreeg een beeld van Mark Rutte. Die gaat in NL vast niet een middagje op Scheveningen liggen hahaha. Om 17.00 zijn we naar de Supermarkt gegaan en even de benodigdheden bij hun langs gebracht. Niet zolang erna meteen onze eigen boodschapjes thuis gebracht en pistoletjes met Unox knakworst gemaakt.