mart-diaan.reismee.nl

Over de Pontjesbrug naar Otrobanda

Bon dia/ Goede dag!
Vanmiddag richting Willemstad gegaan en daar wat geshopt en over de Koningin Emmabrug, ook wel bekend als Pontjesbrug, naar Otrobanda gewandeld. Wat gegeten bij Plasa Bieu ( ook wel bekend als Vreetschuur). Locals en toeristen schuiven hier graag aan voor de lunch en geniet van 1 of meerdere typisch Curaçaose gerechten. Eenmaal terug van de overkant hebben we even bij Serena’s art Factory gekeken naar de chichi-kerst varianten. Zelf heb ik er al een in 2013 gekocht, mèt krulspelden natuurlijk ; ) Nu zijn er ook de kerstvarianten en zelfs een mini kerst tafereeltje van chichi’s. Daarna nog voor leuke souvenirs geslaagd in andere winkel. Het was erg stil in de stad en warm. Dus winkelen is geen straf, want die zijn allemaal voorzien van airco en zeer vriendelijk personeel. s’ Avonds een avondje bankhangen en tosti’s gemaakt. Op NPO3 de Zandtovenaar gekeken en ge-Pim-Pam-Pet, paar spelletjes 31en gedaan en foto’s, video’s en blog ge-update. Nu hoogste tijd voor Drumi Dushí/ lekker slapen! Tot de volgende blog, Ayo