mart-diaan.reismee.nl

woensdag 16 december dagje aan Tug Boat Beach

Gister waren we samen een dag naar het strand. Onderweg er naar toe even langs bij de bakker broodjes halen voor de lunch, later op de dag. Helaas, de pastechi waren al vroeg uitverkocht! Er was keus genoeg, dus andere gekozen. Bij Tug Boat Beach is er van alles te zien en te doen. Zo kun je er duiken, snorkelen en je eigen souvenir schilderen op drijfhout of een vogelhuisje. Vorig jaar troffen wij er ook heel veel leguanen aan, maar deze keer geen 1 gezien. Wel een roedel zwerfhondjes en een aantal zwerfkatten. Deze werden allemaal gevoerd om 15.00 uur, door Stichting Carf ( 1 van de vele non profit organisaties) Alle voerbakken werden voorzien van bokjes en als toetje zaten alle dieren keurig op een rij, voor stukjes vers vlees/vis. Daarna werden er groentenresten in de struiken geworpen voor "de Leguaantjes", zei de vrijwilliger! Ons oog viel op een pup die gister aan was komen wandelen ( zo werd ons verteld). Het teefje, hooguit 12 wk oud, cirkelde wat onzeker rond de roedel en voerbakken. Zij likte wat restjes op van de bijna lege voerbakken. Zij moet nog een plekje veroveren in de roedel en werd hier en daar zachtjes op haar plek gezet door de andere, onderaan. De vrijwilliger zei; " Dat gaat vanzelf goed"! Of niet dan zoek zij ergens anders aansluiting in een roedel. Mart ging poosje snorkelen, want op de bodem ligt een wrak (oude sleepboot). Hij heeft hiervan filmpje gemaakt, zodat jullie kunnen zien daat deze oude sleper volledig is begroeid. Ik heb met een weekblad heerlijk liggen luieren op een bedje : )

Helma

Mooi verhaal Diana zekerwel wat voor jou de honden