mart-diaan.reismee.nl

Mambo beach, Green House & Wilhelmina's

11 december

Aan het einde van de ochtend zijn we langs Marie Pompoen Beach ( 500 meter van ons appartement) richting Mambo gewandeld. We hebben het nog nooit zo stil meegemaakt! Op beide stranden waren de mensen op 1 hand te tellen.Ik had m'n mondkapje vergeten, dus Mart in een shop even 1 voor mij gehaald. We hebben even over Mambo Boulevard gestruind en broodje gegeten bij The Green House. We raakte aan de praat met wat locals en Robbie onze ober vertelde dat horeca nu ook veel ontbijt serveren. Het is hard buffelen om het hoofd boven te houden, dus openen veel horecagelegenheden vanaf 08.00 uur tot 20.00 uur en serveren( sinds drooglegging + avondklok) ook ontbijt. Voor de wandeling terug nog even flesje spa meegekregen van Robbie en of we de 3 Kerstmenu's nog even wilden inzien. Dat hebben we natuurlijk even gedaan. Zag er goed uit! Op de parking nog in gesprek geraakt met een man van Security die ook op Blue Bay had gewerkt en zowaar onze dochter kende, grappig! Eenmaal terug in appartement even wat op de hand gewassen en teennagels gelakt. Ondertussen appte Sharon of we elkaar rond 18.00 uur bij pleincafe Wilhelmina's konden treffen. Zij waren in Otrobanda naar de bioscoop en via Pontjesbrug kwamen zij aangewandeld op het, inmiddels volgelopen, terras. Waar wij het laatste tafeltje hadden bemachtigd. Tot 18.00 uur was het daar Happy Hour en kregen Mart en ik onze drankjes dubbel, tot onze verbazing...... (oh ja jôh, da's waar ook ; ) De daghap : Pangarolletjes met zalm was helaas al uitverkocht! Dus bestelde wij o.a Spareribs. Rond 19.50 uur liep terras leeg en hebben we de meiden uitgezwaaid en zijn naar appartement terug gegaan. Daar hebben wij nog even Yahtzee gedaan en om 22.30 uur naar bed gegaan. We zijn er tenslotte ook al om 6.30 uur uit elke ochtend.

Fijn weekend, allemaal!

Natas