mart-diaan.reismee.nl

Black-out van 5 uur

Bon Diaweps/ Fijne Donderdag!

Net het blog gister afgesloten toen we bericht kregen dat Sharon geslaagd is voor haar BHV-instructeur opleiding. Naast alle vaardigheden kan zij nu ook brandblusser en dat is erg handig want de vonken vliegen er van af, bij het pas verloofde stel <3! Na het ontbijt zijn we even naar de ā€œActionā€/ la CuraƧao geweest. Op zoek naar waterkoker, want dat is het enige wat er ontbreekt in ons appartement. En Mart nog wat leuke kerstā€œ hebbe dingetjesā€ gekocht voor de meiden. Na. Al het rondstruinen was het inmiddels tijd om te lunchen. Bij Pops Place aan het Spaanse Water waren we vorige keer ook geweest met Mia, Paul & Ryan. Helaas, deze keer was het niet zoā€™n succes als toen. Omdat ik Marconi bij de meiden zou maken nog even de supermarkt in voor boodschap. Daarna richting Blije Rust, waar Sharon Nicole wonen. Onderweg hoorde we op de autoradio dat er een stroomstoring was over het gehele eiland. Hier spreken ze dan van een Total Black Out! Gelukkig was het pas 17.00 uur, dus nog 1,5 uur te gaan voordat het pikkedonker zou worden. Eerst Sharon's haar geknipt en nadat Nicole terug was van werk ook geknipt/gesneden. Inmiddels had Sharon de pastasaus gemaakt en de pasta gekookt, overal waxines en kaarsjes aangemaakt. Het werd een diner by candlelight. Ondertussen waren we gebeld voor een Health-check, dat doen ze tijdens ons verblijf continu om alles goed in kaart te brengen. (Zo hoorde we vanochtend dat er in totaal weer 80 personen opgeknapt waren, op het nieuws!) Net voordat we weg gingen bij de meiden sprong na 5 uur spontaan de kerstboom en overige verlichting aan. En zat ons gezellige Candlelight avondje erop.

tot de volgende blog

Milene

Toch nog romantisch gegeten bij kaarslicht.

Helma

Gezellig toch bij kaars licht
Goed gedaan Sharon gefeliciteerd ???

Sjen

Sharon,gefeliciteerd top je bent ook van alle markten thuis .
Groetjes uit Barendrecht