mart-diaan.reismee.nl

Oud & Nieuw

Allereerst de beste wensen voor jullie allemaal!

Oudjaarsdag, zijn we al vroeg gaan testen. Dat verliep vlot en het was erg rustig in de test straat om 8.00 uur. Paspoortgegevens werden overgenomen, verblijfadres, e-mail en telefoonnummer genoteerd. Paspoorten voor teruggave met antiseptisch gesprayed en de twee testen onder de ruitenwisser gestopt. Op naar de test tent. Daar moesten we 15 seconde met wattenstaaf in de neus zitten, voordat keel-swab werd afgenomen. Nadat alles in buisjes was gestopt en in grote box verdween werd ons verteld dat we diezelfde avond de uitslag konden verwachten. Op de terugweg zijn we even langs het bakkertje gegaan, voor ontbijt. Deze keer lagen er wel pastechi ( vlees pasteitje) : P Ze waren heerlijk! Naderhand nog even de stad in gegaan. Geshopt en gewandeld langs nog meer muurschilderingen. Er waren ook weer hele mooie bij. Op een gegeven moment geschuild voor een bui bij La Boh猫me en daar direct even geluncht. Toen het droog werd onze weg vervolg naar het naast gelegen steegje waar diverse artiesten hun atelier hebben, maar ook hun werk verkopen. Daar kocht ik voor mijzelf een kolibrie gemaakt van kraaltjes,erg mooi. Ook nog geslaagd voor Ryan & Paul, maar dat ga ik natuurlijk hier nog niet verklappen ; ) De regen hield aan dus zijn we terug naar appartement gegaan. De aankopen direct in de koffer gelegd en,nu ik toch met koffers in de weer was, ook al e.e.a vast ingepakt. Daarna was het tijd om richting Sharon & Nicole te gaan, die tussendoor al wat foto鈥檚 appte van de zelfgemaakte oliebollen. Onderweg belde MedLab dat zij zojuist onze uitslagen hadden gemaild en of deze in goede orde ontvangen waren! Beide zijn we negatief! Toen we arriveerde waren de meiden met Ryan & Paul aan het face timen.Wij vast een oliebol geproefd, ze waren heerlijk!! Toen kwam er een heerlijke borrel plank op tafel en deden we een paar spelletjes HarryPotter-Uno, hilarisch! Om 19.00 uur zou de jaarwisseling al zijn en vanwege avondklok was dat voor ons ook een goede keuze. Nicole belde haar moeder, Milene en z贸 konden we m茅t elkaar het Nieuwe jaar inluidden! En werd er ook sierlijk vuurwerk afgestoken door diverse, in Cura莽ao woonachtige, Nederlanders. En de kinderen van de buurtjes mochten sterretjes vasthouden. Na het proosten en de beste wensen uitwisselen en nog wat belletjes en What鈥檚-appjes zijn we verder gegaan met Pim-Pam-Pet, ook dikke pret. Inmiddels kwamen de heerlijke Antilliaanse hapjes uit de oven en voor we er erg in hadden was het 20.30 uur! We kregen nog een zak oliebollen mee en afgesproken voor de andere dag. Nu waren we keurig op tijd thuis, v贸贸r de avondklok, dachten we! De brug over en.... Nee dus! Deze brug was namelijk afgesloten voor verkeer, waarschijnlijk was er wat gebeurd. Navigatie opnieuw ingesteld, maar die stuurde ons steeds terug naar brug! Even contact opnemen met Sharon & Nicole en zij loodste ons via een omweg, langs de Schottegatweg naar huis. Om 21.30 waren we er en door deze omleiding waren er natuurlijk veel meer buiten avondklok op de weg. De meiden laten weten dat we er waren en hun een fijne eerste Jaarwisseling samen toegewenst<3 En toen barstte het hier om 00.00 uur los met vuurwerk tot in de late uurtjes. Bon a帽a nobo/ Gelukkig Nieuwjaar!

Nieuwjaarsdag

Vanochtend na het opstaan en ontbijten nog de vele Appjes en goede wensen beantwoord. En daar stond een heel bijzondere bij van Sharon, zij is om klokslag 00.00 uur blij verrast door Nicole met 贸贸k een verlovingsring<3 We gaan 鈥榤 vanmiddag van dichtbij bewonderen. We hebben om 13.00 uur met hun afgesproken, zodat er nog een keer met z鈥檔 3tjes gedoken kan worden en dan vanavond met elkaar nog 1x uit eten. We mogen morgen tot 18.00 in appartement blijven omdat deze niet direct na ons verhuurd is. We hebben dus nog alle tijd om op ons gemak in te pakken en nog even mijn kadobon bij DriftWood te gaan verzilveren, die met Kerst van Martin heb gekregen

Milene

Toch gezellig geweest ook met avondklok.

Diana Dolman

Inderdaad Milene, was erg gezellig! Ook dat we even konden proosten met elkaar!

Sjen

Jullie ook allemaal de beste wensen voor 2021.

Natas

De aller beste wensen!!!