mart-diaan.reismee.nl

Tug boat beach, souvenir, snorkeling

‘s Ochtens zijn we naar tug boat beach vertrokken, nadat we even bij de meiden geïnformeerd hadden of ze al wat opgeknapt waren. Het was nog niet veel beter. Eenmaal op het strand was het nog heerlijk rustig. Een bedje in de schaduw gereserveerd en lekker geluierd. Martin heeft gesnorkeld en ik heb zelf een geschilderd souvenir gemaakt. Je hebt keuze uit diverse soorten hout en ik heb gekozen voor een stuk hout van de Mango boom. Naast mij zat een jongen te schilderen voor zijn Joe en dat word ook in de shop op Tug Boat verkocht. Werkelijk prachtig, zoals hij kan schilderen. Ik maakte een beginnetje op m’n stuk hout en liet het tussendoor steeds even drogen. Maakte een praatje met de man die de boel daar draaiend houd. En ging weer verder. Het is, al zeg ik het zelf, een mooi souvenir geworden. Ik werd vergezeld door zwerfhonden die er inmiddels wonen, zei de man. En vroeg hem of de hond die er vorige week was komen aanwandelen geaccepteerd is door de roedel en is gebleven. Oh Nobo, betekend nieuw, zei hij! Ja die is gebleven. De vorige keer zagen we al dat rond 15.00 uur een Vrijwilliger van Rescue Paws Curaçao deze honden en katten komt voeren. Een leuk gezicht overigens. Ze zitten nadat hun bakken leeg gegeten zijn keurig in een kring om hem heen voor wat stukjes vers lees. Daarna voert hij de Leguanen en gaat nog even wat zitten lezen met een verfrissend drankje, voordat hij weer vertrekt. Toen het voor ons ook tijd was om te vertrekken hebben we besloten om naar Zanzibar te rijden, bij Jan Thiel, waar we deze relaxte dag afsloten met een pizza en frisdrank.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!